חיפוש באתר

אירועים

הצגה: אניהו בקאמרי

האירוע ייחל בעוד:
על האירוע:

מוצ"ש ב-8.2.20 בשעה 21.00, יציאה משדרות בשעה 19.00.
אניהו, חנון טיפוסי המתפרנס כמציל בבית אבות, מתאהב ברעות, בחורה מקסימה, ענוגה ולמעשה די מושלמת, שרובצת עליה קללה: בלילות היא נהפכת לגבר גס, טיפש ודוחה העונה לשם מוריס פומפה. האם אניהו יצליח להסיר את הקללה? האם ישלים איתה? או שאולי הכל ייפתר באופן בלתי צפוי לחלוטין?

ההצגה, המבוססת על סיפור של אתגר קרת, שאף כתב את המחזה ביחד עם רוני סיני, בעיבודו של מיקי גורביץ'ובבימויה הקולח והיצירתי של שירילי דשא, זוכה לביקורות נלהבות. מבקר התיאטרון של Ynet עידוא דגן אף כתב כי "ישסיכוישאתגרקרתיצטרךלפנותמקוםבמדףהפסלוניםלפרסהתיאטרוןעל'אניהו'" וקבע כי "מדוברבשלאגרשלממש, פריצתדרךבביטויהבימתיהישראלי". מבקרת התיאטרון של "הארץ" ננו שבתאי היתה ביקורתית מעט יותר וקבעה כי ההצגה נמצאת על הגבול בין תיאטרון לבידור.

בכל מקרה, המבקרים מסכימים ש"אניהו", שהיא גם קומדיה רומנטית, גם מחזמר וגם מופע נונסנס, מספקת לצופים חוויה משובבת נפש, מלאה בהומור ובבדיחות מצחיקות, עם תפאורה נהדרת, מוזיקה מקורית מקסימה (מאת יוני רכטר) ומשחק מדויק, קולח ורהוט הן של הדמויות הראשיות (אודי רוטשילד כאניהו ואביגיל הררי לסירוגין עם נטע פלוטניק כרעות) והן של שלל הדמויות המשניות (אלי גורנשטיין בדמות הרופא הקצב, נדב אסולין בדמות הפושע המקסים, רובי מוסקוביץ' בדמות נגן הרחוב הפוסט-טראומתי ועוד).

זוהי הצגה שתופסת את הכאב והיופי שבזוגיות ובאהבה, משלבת אותו עם אבסורד של ההוויה הישראלית בכלל והתל אביבית בפרט והופכת את כל זה לפנינים של צחוק מתגלגל ואירוניה דקה.

קומדיה עם פזמונים מאת אתגר קרת ורוני סיני
משתתפים: אודי רוטשילד, אביגל הררי, אלי גורנשטיין, איה גרניט-שבא, רובי מוסקוביץ, אלון דהן, שהם שיינר, נדב אסולין.
בימוי: שירילי דשא
מוזיקה: יוני רכטר
עיבוד: מיקי גורביץ'
תפאורה: סבטלנה ברגר
תלבושות: אורנה סמורגונסקי
תאורה: רוני כהן
הדרכה קולית: חיים פנירי
תנועה: רוני ברנדשטטר
קורפוטיטור: איתמר גרוס
פסנתרן: איתמר גרוס/ תמיר ליבוביץ
 

 

מחיר: 30
לחצו למילוי פרטים וקבלת מידע נוסף:
שם: מייל:
טל:
הוסף ליומן
צרו קשר:
מתנסנט חוגים הצהרת נגישות