חיפוש באתר

אירועים

תיאטרוטף

האירוע ייחל בעוד:
על האירוע:

להורדת התוכניה כקובץ PDF מעוצב ללא הנגשה לחץ כאן

 

עונת המנויים 2019-2020

                  לגילאי 3-7 שנים

             ימי שלישי בשעה    17.30

          

מופעים ממיטב התיאטראות בארץ, הסיפורים וההצגות שכל ילד מכיר ואוהב.

סדרת המנויים מאפשרת לילדים ולהוריהם חווית העשרה והנאה שלא כדאי לפספס.

המנוי מגוון, עשיר ואיכותי.

 

 

 

 

בר-לב 4 , טל: 08-6611555 שלוחה 0 , Sderot@matnasim.org.il

חפשו אותנו בפייסבוק ובאתר המתנ"ס www.matnas-sderot.org.il

 

 

הדייג ודג הזהב -  תיאטרון ארצי לילדים ולנוער

  17/12/19      אולם מופעים מתנ"ס שדרות

  מופע תיאטרון מחול מרהיב וצבעוני בשילוב וידאו ארט קסום המביא לבמה עיבוד חדש ומלא הומור המדגיש לקהל הצופים כי - מאושר הוא אינו זה שיש לו הכל אלא זה שנהנה ממה שיש לו.

דוד מושיקו לוקח את רועי ללונה–פארק. למרות שרועי עולה על כל המתקנים וזוכה בשלל הפתעות ופרסים, הוא לא מרוצה.

עם שובם הביתה, דוד מושיקו מחליט לקרוא לרועי את האגדה העל זמנית והאהובה "הדייג ודג הזהב", מאת אלכסנדר פושקין, אשר יצירותיו נחשבות למופת בספרות העולמית.

האגדה מתעוררת לחיים על הבמה ומפגישה אותנו עם הדייג טוב הלב ואשתו, שאף פעם לא שמחה בחלקה ועם דג הזהב שבדיוק לומד בבית הספר של הדגים כיצד מגשימים משאלות.

האם יצליח דג הזהב להגשים משאלות?

האם אשת הדייג תשמח בחלקה?

האם רועי ילמד לשמוח במה שיש לו?

 

גלי– תיאטרון אורנה פורת

28/1/20    אולם מופעים מתנ"ס שדרות

 

מחזמר לילדים משיריו של אהוד מנור

גלי היא ילדה אופטימית, מלאת דמיון ואוהבת טבע. לקראת עלייתה לכיתה א' היא מאד מתרגשת ומתכוונת לערוך לכבוד האירוע מסיבה לחבריה: הברוש, הנחליאלי, כל חיות ויצורי הגינה והילד השכן. בניסיון לארגן את המסיבה היא יוצאת למסע קסום, חלקו בדמיונה, שבו היא מתמודדת עם ההתרגשות והפרפרים שבבטן לקראת כל מה שיקרה במקום החדש, בבית הספר. בסופו של דבר היא חוזרת חזרה לחצר ביתה, מחוזקת, ועורכת מסיבת גן לחבריה הטובים.

 

 

 

 

 

 

תוכי שם שם-תיאטרון גושן 

25/2/20    אולם מופעים מתנ"ס שדרות

 

שחר הוא ילד לא מקובל-הוא קצת שונה. ארז ויאיר- לא ממש מעוניינים בחברתו- הם לא מרשים לו לעלות לבית העץ שלהם. על ראשו של שחר נופל תוכי מדבר עם פה גדול, שהלך לאיבוד וקוראים לו "תוכי שם-שם". המציאה של שחר מתגלה אמנם כאבידה של מישהו אחר, אבל בינתיים ה"אבידה" הזו מאוד משתלמת. תוכי שם-שם מבטיח לשחר להגשים את חלומו הגדול- לעלות לבית העץ, ושחר מבטיח להחזיר את שם-שם לבעליו. אבל אם יוזמן לבית העץ, האם שחר מספיק חזק וישר כדי לעמוד בהבטחתו להחזיר את האבידה לבעליה? אתם מוזמנים להצטרף אלינו ולצפות בהצגה מקורית, מותחת, מצחיקה ומרתקת על חברות, על יושרה, על בטחון עצמי ובעיקר על השבת אבידה.

שולם לעולם – תיאטרון ארצי לילדים ולנוער

24/3/20   אולם מופעים מתנ"ס שדרות

 

הצגה מוסיקלית, מלאת הומור וקסם משיריו האהובים של עוזי חיטמן

יהלי הוא ילד שאוהב להמציא המצאות הראש שלו מלא רעיונות אך אין לו חברים. כשיהלי מגיע להתארח בקיבוץ אצל הדוד שלו, אליהו, הוא פוגש את אילת ומתידד איתה. לצערו הוא מגלה שהם אינם יכולים לשחק יחד בגלל ריב גדול השרוי בין הדוד אליהו לרותי, דודתה של איילת.

יהלי ואילת מחליטים להמציא המצאה משוכללת במיוחד שתשכין שלום בין הדודים שלהם. הם מגייסים לעזרתם את שחר, חבר של אילת, ואת נימי אחיו הקטן והשובב. 

 

מלך היער – תיאטרון גושן

19/5/20   אולם מופעים מתנ"ס שדרות

מלך היער" הצגה צבעונית שבה נוטלים חלק חיות היער המרהיבות: טווסים, אריות, זברות, ציפורים, פרפרים ועוד. כולם ביחד שרים רוקדים ומציגים בהומור וברגש את סיפורו שלהאריה שלא רצה להיות אריה.

 

יום אחד מחליט האריה, מלך החיות, שנמאס לו להיות אריה. הוא אינו אוהב את עצמו כמו שהוא ועל כך הוא אומר: "להיות אריה זה משעמם זה מעצבן זה לא מעניין!" אריה נפרד מרעייתו הלביאה המלכה ועוזב את ארמון המלוכה לכיוון היער הגדול. ביער הוא פוגש חיות אחרות שכמותן הוא רוצה להיות . בעזרת ינשופית קוסמת שמתהדרת ביכולתה לשנות חיות, הואמקבל את כל מה שהוא רוצה: פסים של זברה, נוצות מפוארות של טווס, כנפיים של ציפור וכנפיים של פרפר ועוד ועוד ועוד. אריה הופך לייצור מוזר שיש בו הכול אך אין בו כלום. כל מה שיש לאחרים יש עכשיו לאריה, אך החיים לא קלים בכלל. אריה אינו מסתדר עם גופו ועם עצמו ומעדיף לחזור להיות הוא עצמו. הוא חש געגועים לארמון המלוכה, ללביאה המלכה ולמה שיהיה. ומה בסוף קרה? זאת נראה בהצגה. "מלך היער" הצגה צבעונית שבה נוטלים חלק חיות היער המרהיבות: טווסים, אריות, זברות, ציפורים, פרפרים ועוד. כולם ביחד שרים רוקדים ומציגים בהומור וברגש את סיפורו שלהאריה שלא רצה להיות אריה.

המתנה של ג'ק – תיאטרון אורנה פורת

23/6/20   אולם מופעים מתנ"ס שדרות

הצגה מוזיקלית על יצירתיות וחריצות בצל תרבות הצריכה.

ג'ק מקבל הזמנה: "כל ילדי הממלכה מזומנים למסיבת יום ההולדת של הנסיכה". הוריו אומרים לו שלא יוכל ללכת כי אין להם מספיק כסף עבור מתנה לנסיכה.  ג'ק לא מוותר, הוא מחליף כמה חפצים ישנים במצרכים, אופה בעצמו עוגה נהדרת לנסיכה, ויוצא למסע לארמון. 

 

 

 

 

 

עלויות

250 ₪ מנוי לילד    100 ₪ מנוי למלווה (מעל גיל 18)       50 ₪  כרטיס בודד 

 

מספר המקומות מוגבל כל הקודם זוכה

לחצו למילוי פרטים וקבלת מידע נוסף:
שם: מייל:
טל:
הוסף ליומן
צרו קשר:
מתנסנט חוגים הצהרת נגישות